Ayın Kampanyası

Bepanthol, Aslı Enver’le – Her Gün Yeniden, Her Gün Yenilen!

Pınar Saltat

Pınar Saltat
Bayer Tüketici Sağlığı Türkiye Pazarlama Direktörü

ayinkampanyasimart20

Her Gün Yeniden, Her Gün Yenilen!

Bu kampanyanın çıkış noktası/hedefleriniz nelerdir?

Bepanthol, rekabetin yoğun olduğu cilt bakım pazarında uzun yıllardır tüketiciler nezdinde bilinirliği ve memnuniyet düzeyi yüksek bir marka. Ürünlerimiz tüketici tarafından, cildin hassas olduğu, bakım ihtiyacını yoğun olarak hissettikleri zaman kullanılıyor.

Cilt bakım uzmanlığı ile bilinen ve güvenilen markamızı, tüketicimizin gözünde daha da popüler kılmak ve ürünlerimizin günlük kullanımını arttırmayı amaçlayarak yola çıktık. Bepanthol’ün sadece evdeki ecza dolaplarında değil, tüketicilerimizin çantasında da bir yeri olduğunu ve her istedikleri anda ürünlerimizi kullanabileceklerini vurgulamak istedik.

Yaptığımız marka yüzü alternatifleri araştırmasının sonucunda, Türk tüketicisi tarafından doğal ve sağlıklı görünen cildi, samimi ve güvenilir algısı ile öne çıkan Aslı Enver’in Bepanthol’ün bu yolculuğunda ona eşlik edecek en uygun rol arkadaşı olduğuna karar verdik. Vermek istediğimiz marka mesajını vurucu ve akılda kalıcı şekilde anlatan “Her Gün Yeniden, Her Gün Yenilen” sloganımızı, görsel kalitesi yüksek, reklam kuşağında ayrışan ve yüksek konuşulurluk yaratacak bir kreatif kurgu ile hayata geçirdik.

Bu kampanya sürecinde yaşadığınız ilginç bir anekdot var mı? Bu, size ve ekibinize nasıl bir öğreti sağladı?

Kampanyayı tasarlarken, öncelikli hedeflerimizden birisi, kampanyaların birbirine çok benzediği cilt bakım pazarındaki kampanyalardan ayrışmak ve tüketicilerimizle daha dinamik bir ilişki kurmak için yüksek konuşulurluk sağlamaktı. Bu amaçla, kampanyamızı lanse ettiğimiz 31 Ocak tarihinden 3 gün önce televizyonda ve dijitalde merak uyandıracak bir teaser kampanyası başlattık. Bu içeriği marka yüzümüz Aslı Enver de sosyal medya hesaplarından paylaştı.

Sosyal medya dinleme raporlarında, teaser içeriğimizin ilk günden itibaren yüksek bir etkileşim sağladığını gördük. Beklediğimiz gibi içeriğin bir film fragmanı mı yoksa reklam mı olduğu hakkında, reklam ise hangi markanın reklamı olabileceği konusunda sayısız tahmin ve yorum yapıldı. Ancak süreçte beklemediğimiz bir gelişme de oldu ve teaser’ın yansımaları dijital platformlarla sınırlı kalmayıp televizyondaki magazin programlarına kadar organik olarak taşındı. Bu güzel sürpriz ile tüketiciler ne kadar çok fazla reklam mesajına maruz kalırsa kalsın, ayrışan işlerin hala güçlü bir konuşulurluk etkisi yarattığını bir kez daha deneyimlemiş olduk.

Reklam Filminin Künyesi

Reklamveren: Bayer Türk, Bepanthol Cilt Bakımı
Reklamveren Yetkilisi: Pınar Saltat, Okan Bayel, Gizem Çeltekli, Bige Topçu, Naz Acar Çolakoğlu
Reklam Ajansı: Wunderman Thompson
CEO: Ender Buruk
Yönetici Ortak: Fulya Özarı
Executive Creative Director: Sami Basut
Yaratıcı Ekip: Semih Türkmen, Batın Küçükdoğan, Köksal Karabulut
Müşteri İlişkileri: Fulya Özarı, Pelin Karagöz
Stratejik Planlama: Berkant Avcı, Merve Tohum
Prodüksiyon: Eralp Cankır
Dijital İletişim Ekibi: Emre Süvari, Selin Bayraktar, Barlas Çetin, Sahra Alidinoviç
Yönetmen: Matthaus Bussmann
Prodüksiyon Şirketi: Depo Film
PR Ajansı: Artı İletişim Yönetimi