HABERLER VE DUYURULAR
Medya Planlamasında İZLE Açıkhava Erişim ve Frekans Araştırması Dönemi Başlıyor



İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya ve Bursa'da yer alan Açıkhava reklam ünitelerini kapsayan İZLE Açıkhava Erişim ve Frekans Araştırması çalışmalarının sonuçlandığı açıklandı. 10 Haziran 2015 Çarşamba günü Reklamverenler Derneği Yönetim Kurulu toplantısına katılan AÇİAK Başkanı Atilla AKSOY, ARVAK Başkanı Ayhan TEZCAN ve Açıkhava İzleme Araştırma Komitesi üyeleri tarafından İZLE Açıkhava Erişim ve Frekans Araştırmasının sonuçlandığı resmen açıklandı.

Toplantıda konuşan Atilla AKSOY "uzun süredir üzerinde çalıştığımız İZLE'nin sonuçlandığını ve önümüzdeki günlerde pazarlama sektörü ile dataların paylaşılacağını söyleyebilmekten mutluyum. Elde edilen dataların kullanımı ile ilgili eğitim çalışmaları hızlandırılacak. Çalıştığını, etkili olduğunu pratikten biliyorduk ama neden, nasıl, ne kadar sorularının cevabı yoktu bugüne kadar. -Bir networkle kaç kişiye erişiyoruz, kim bu insanlar, posterimizi kaç defa görüyorlar- bir planlama için gerekli bu temel sorular cevaplanamamasına rağmen en krizli dönemlerde bile mecra olarak büyümeye devam etti Açıkhava. Ve nihayet pek çoğumuzun merakla beklediği Açıkhava Erişim ve Frekans Araştırması sonuçlandı" dedi. Aksoy'un ardından Reklamverenler Derneği Başkanı Ahmet PURA "Son 10 yılda %100 oranında büyüyen bir mecra Açıkhava. Çok daha fazla büyüme potansiyeli olduğunu hepimiz görüyoruz. İZLE sayesinde bu büyümenin daha da artacağı kanısındayız. Ölçümleme her mecra için çok önemli ve reklamveren için olmazsa olmaz bir kriter. İZLE'nin sonuca ulaşmış olması nedeniyle başta Atilla AKSOY olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür ediyor ve kutluyoruz. Umarım, ölçüm sorunu yaşayan mecralara da örnek olur." dedi. Son olarak söz alan Arvak Başkanı Ayhan TEZCAN "İZLE sektörümüzün uzun süredir hayalini kurduğu bir çalışma. Açıkhava mecrası için bir milat. Hem Açıkhava sektöründe ve hem planlamada ciddi bir değişimi başlatacak kadar önemli bir adım." dedi. İZLE Açıkhava Erişim ve Frekans Araştırması'nın sonuçlanmasından sonra önümüzdeki günlerde dataların pazarlama sektörü ile paylaşılmasına ve dataların değerlendirilmesi için eğitimlere başlanacak.

İZLE Araştırması ile ilgili detaylı bilgi www.acikhavaizle.com adresinden alınabiliyor.