Ayın Kampanyası
Bayer Tüketici Sağlığı Türkiye Pazarlama Direktörü Pınar Saltat ile yeni reklam filmi hakkında konuştuk.
Ginseng İçeren Yeni Supradyn Energy Focus'u Deneyin!
1- Bu kampanyanın çıkış noktası/hedefleriniz nelerdir?
Supradyn aslında 1959 yılından bu yana hayatımızda olan, 60. yılını kutladığımız bir marka. İlk günden bu yana aktif kalmak isteyenlerin, yoğun tempolu hayatı olanların, beslenme tipinden dolayı gıda takviyesine ihtiyacı olanların her zaman yanında olan köklü mirasa sahip.
Bu vizyon ve köklü geçmişimizden aldığımız tecrübe ile her sene ürün grubumuza farklı ihtiyaçlara cevap veren her biri farklı inovatif görüşlerle üretilmiş ürünler ekliyoruz. Şimdi ise, çağımızın en kritik ihtiyaçlarından biri olan stresli gecen yoğun iş temposuna ve çalışma dönemlerine özel yeni ürünümüz Supradyn Energy Focus’u Supradyn ailesine kattık.
Bu yeni ürünümüzün özel formülüne 12 vitamin ve 9 mineralin yanı sıra Ginseng ve Polifenoller eklendi. Ayrıca içeriğindeki B vitaminlerinin miktarları da artırıldı. Supradyn Energy Focus için stresli geçen iş temposuna ve yoğun çalışma dönemlerine özel multivitamin ve mineral desteği almak isteyen yetişkinlere destek veriyor diyebiliriz.
Bu desteği verirken de iş birliği yapacağımız ismi seçmek, her kampanyada olduğu gibi, burada da çok önemliydi. Odaklanmak, hayata yetişmek, yoğun yaşam temposu derken on parmağında on marifet, birçok yeteneği olan Gülse, Supradyn Energy Focus için çok doğru bir isim oldu.
2-Bu kampanya sürecinde yaşadığınız ilginç bir anektod var mı? Bu, size ve ekibinize nasıl bir öğreti sağladı?
Supradyn ailesi gittikçe genişliyor. Bu sebeple ürünlerimizin faydalarını doğru anlatmak çok daha önemli hale geliyor. Her marka elçisi seçimi, daha büyük bir önem taşıyor. Gülse Birsel’in bir yandan oyuncu bir yandan yazar olarak birçok başarı sağlaması, bir yandan da Supradyn Energy Focus’un “başarıya odaklan” demesi, mükemmel eşleşmeyi oluşturdu. Bu samimiyet ve duygunun da tüketicimiz tarafından hissedilmesini umuyoruz, şimdiye kadar gelen tepkiler de bu yönde. Dolayısıyla ekip için en anlamlı öğreti özellikle marka ile marka yüzü arasındaki uyumun önemi oldu.
3-Kampanya Künyesi:
Reklamveren: Bayer Türk, Supradyn
Marka Ekibi: Pınar Saltat, Tuğçe Naz Güngör, İmge Yücel Örs
Reklam Ajansı: Manajans J. Walter Thompson
Ajans CEO/CCO: Tuğbay Bilbay
Kreatif Direktör: Kaan Ertüz
Yaratıcı Ekip: Köksal Karabulut, Gamze Yıldız, Emre Ünaylı
Müşteri İlişkileri: Fulya Özarı, Pelin Karagöz, Mert Akgün
Stratejik Planlama: Berkant Avcı
Prodüksiyon: Ahmet Bayık, Elif Mermer
Yönetmen: Cemal Alpan
Prodüksiyon Şirketi: Kala
Kullanılan mecralar:
Televizyon
Online Video
Açıkhava