Türkiye Reklam Sektörü’nde önemli dönüm noktası: Tüm Mecra Ölçümleri için Ortak Endüstri Komitesi; MEDYA ÖLÇÜM KONSEYİ Kuruldu.
Reklam Sektörü MMA Türkiye Smarties Next! Konferansı'nda Buluştu | Aynı Gece Smarties Ödülleri de Sahiplerini Buldu
TÜSİAD’dan “İkinci Yüzyılında Cumhuriyetin Hedeflerini Toplumsal Cinsiyet Eşitliği ile Yakalamak” Konferansı
Ticaret Bakanlığı Yetkililerinin Katıldığı “Çevreye İlişkin Beyanlar İçeren Reklamlar” Konulu Webinar Yoğun İlgi Gördü
Yapay Zeka Destekli Influencer Reklamlarının Taranması Projesi’nin Sektöre Olumlu Katkıları Açıklandı
Dijital Pazarlama İletişim Platformu (DPİP) Tarafından Hazırlanan Reklamın Ekonomiye Katkısı Raporu Açıklandı!
Türkiye’de Medya ve Reklam Sektörü 2021 Yılı İlk 6 Ay Yatırımları 10 Milyar 319 Milyon TL Olarak Açıklandı
Eşitlikçi reklamlar için kurulan Unstereotype Alliance Türkiye’nin İlk Genel Kurul Toplantısı gerçekleşti
ARVAK’ın Düzenlediği A AWARDS 2020 Kazananları Açıklandı, Sosyal Sorumluluk Kategori Ödülü RVD ve RD’nin Ortak Çalışmasına Geldi
Eti Puf Müzik Akademisi MIXX Awards Europe’dan Büyük Ödül (Grand Prix) ile Birlikte İkisi Altın Olmak Üzere 4 Ödülle Döndü
RVD, WPP Akıllı Çözümler Platformu ile İşbirliği Yaparak Üyelerine Özel WEBCAST Yayını Gerçekleştirdi
AVON, Covid-19 sürecinde aile içi şiddetle mücadele eden kadınlara destek için bir araya gelme çağrısı yaptı!
Dünya Reklamverenler Federasyonu (WFA) CEO’su Stephan Loerke, Unstereotype Alliance Türkiye kuruluşunda emeği geçenleri tebrik etti
Effie Awards Türkiye Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Karnesi 2019 İkinci Faz Araştırma Sonuçları Açıklandı
TÜAD (Türkiye Araştırmacılar Derneği) Tarafından Düzenlenen ve Bu Yıl 7 Yeni Kategori Eklenen Baykuş Ödülleri 7. kez Sahipleri ile Buluştu
Media Summit’in ikinci gününe damgasını vuran konu; Reklamda Toplumsal Cinsiyet Eşitliği konusunda neredeydik, nereye gidiyoruz?
IAB Türkiye tarafından dokuzuncusu düzenlenen MIXX Awards Türkiye Ödülleri, düzenlenen törende sahiplerini buldu
Türkiye’deki Effie Ödüllü Televizyon Reklamlarının 10 Yıllık Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Karnesi Araştırması raporu
Türkiye'deki Effie Ödüllü Televizyon Reklamlarının 10 Yıllık Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Karnesi Araştırmamız Kristal Elma'daydı!
RÖK’ün çatı kuruluşu EASA’nın (European Advertising Standards Alliance) her yıl düzenlenen Genel Kurul toplantısı 8-10 Ekim tarihleri arasında Budapeşte’de gerçekleştirildi
Reklamda Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Yürütme Kurulumuzun çalışmalarını TÜSİAD toplantısında anlattık!