Media Summit’in ikinci gününe damgasını vuran konu; Reklamda Toplumsal Cinsiyet Eşitliği konusunda neredeydik, nereye gidiyoruz?
28 Haziran’da Media Summit kapsamında gerçekleşen oturumda, RVD Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ayşen Akalın, bugüne kadar gerçekleştirilen çalışmalar hakkında bilgi verirken, Kantar Medya Doğu Avrupa Türkiye Müşteri İlişkileri Genel Müdür Yardımcısı Erdem Tolon da yaptığı sunumda, reklamlardaki cinsiyet temsilleri ile ilgili birçok araştırma verisi paylaştı.
Oturumun sonunda katılımcılarla görüşlerini paylaşan Reklamda Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Sözcüsü ve RVD Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Pura; “Kalıp cinsiyet yargılarından arınmış reklamların toplumu dönüştürme yolunda en önemli kaynaklardan biri olduğunu biliyor, sektör içindeki ve global ölçekteki iş birlikleri ile hedefimize daha hızlı ulaşacağımıza inanıyoruz” dedi ve tüm destekçilere teşekkürlerini iletti.