Mobil Pazarlamanın küresel gelişimine yön veren MMA’in (Mobile Marketing Association / Mobil Pazarlama Birliği) düzenlediği, mobil pazarlama dünyasının yenilikçi, yaratıcı ve başarılı kampanyalarını ödüllendiren tek program olan SMARTIES Ödülleri 9Aralık’ta sanal platformdan gerçekleşecek.

SMARTIES 2020 Jüri Başkanı Ayşen Akalın oldu

Bu yıl yeni eklenen kategorilerin yanı sıra, Jüri kadrosuyla da dikkat çeken SMARTIES 2020’nin Jüri Başkanlığını, Eczacıbaşı Holding Medya Planlama ve Satın Alma Müdürü, Reklamverenler Derneği Başkan Yardımcımız Ayşen AKALIN yapacak.

SMARTIES 2020 Jürisinde birbirinden değerli isimler yer alıyor;

  • Volkan İKİLER / CONCEPT Kurucu & Genel Müdürü, Reklamcılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı
  • Neslihan OLCAY / Mindshare Ajans Başkanı & IAB Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı
  • Emine PURA / Tribal Field Marketing Ajans Başkanı & DPİD IV.Dönem Yönetim Kurulu başkanı
  • Handan ESMER / Araştırmacı & TÜAD 2018-2019 Dönemi Yönetim Kurulu Başkanı
  • Erdem TOLON / Kantar Media Genel Müdür Yardımcısı & MMA Türkiye Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı
  • Handem ÇELENKLER / Adidas Türkiye Pazarlama Yöneticisi & MMA Türkiye Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı
  • Şafak ŞAHİN / Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekan Yardımcısı&Reklamcılık Öğretim Üyesi
  • Burak AKINCI / Turkcell Dijital İletişim ve Reklamcılık Servisleri Direktörü
  • Kadir BULUT /Türk Telekom Dijital Ürün ve Servis Geliştirme Direktörü
  • Burak Umur ÇELİK / Fiat Marka Pazarlama İletişim Müdürü
  • Didem NAMVER / PepsiCo Dijital Grup Müdürü
  • Dündar ÖZDEMİR / Trendyol Genel Müdür & İş Geliştirme Bölüm Başkanı
  • Eser LAPANTA / Unilever Dondurma Kategorisi Pazarlama Müdürü
  • Gürhan ÇAM / Denizbank Dijital Kuşak Bankacılığı Grup Müdürü ve İnovasyon Komitesi Başkanı
  • Işık İLHAN / Garanti BBVA Sigorta ve Emeklilik Koordinasyon Direktörü
  • Oktay KALEM / Akbank Dijital Satış Lideri
  • Özge BAKIRÇALI / Yapı Kredi Marka Yönetimi Müdürü
  • Yalın ÖZCAN / Vodafone Dijital Finans Bölüm Başkanı
  • Zafer TİPİGİL / Coca-Cola Pazarlama İletişim Direktörü

 

WARC İşbirliğiyle “SMARTIES Business Impact Index”

MMA Global, Reklamcılık ve medya etkinliği konusunda pazarlama sektöründe küresel otorite kabul edilen WARC işbirliğinde, 2018’de yürürlüğe giren SMARTIES Business Impact Index metodolojisini hayata geçirdi.

Mobil öncelikli kampanyalarla yüksek iş etkisi yaratan Marka, Reklamveren, Ajans ve Teknoloji Sağlayıcıları gerek küresel düzeyde, gerekse bölgesel ölçekte The Smarties Business Impact Index (Smarties İş Etkisi Endeksi) listelerinde derecelendiriliyor. 2019 yılında dereceye giren projeler sadece Türkiye’de değil EMEA bölgesinde de ilk 10’a girdi.

Business Unusual 2020 Teması’na Facebook sponsor oldu

Bu sene COVID-19 sürecinde yürütülen kampanyalar için Business Unusual 2020 teması altında yeni kategoriler eklendi, bu temaya dahil olan kategoriler; Teknolojik İnovasyon, Sosyal Sorumluluk, COVID-19 App, Kapsayıcılık ve Müşteri Deneyimi. COVID-19 kapsamında oluşturulan Business Unusual kategorilerine yapılan başvurular için Facebook sponsor oldu. Tema altındaki kategorilerden herhangi birine yapılan başvurulardan ücret alınmayacak.