13 Temmuz’da Bahçeşehir Üniversitesi Galata Kampüsü'nde düzenlenen, Yönetim Kurulu Başkanımız ve Unstereotype Alliance Türkiye Liderlik Ekibi Başkanı Ahmet Pura’nın açış konuşmasıyla başlayan etkinliğe, Unstereotype Alliance Türkiye üyesi sektör kuruluşlarının temsilcileri ile beraber, markaların iletişim, strateji ve pazarlama ekipleri katıldı. Cannes Lions 2023’de ödül alan işlerin çeşitlilik, eşitlik ve kapsayıcılık perspektifiyle incelendiği buluşmada, 5 dönemdir sürdürdüğümüz Effie Ödüllü ve Finalist TV Reklamlarının Eşitlik Karnesi araştırmamızın sektördeki dönüşüme katkısı irdelenirken, Kantar Media tarafından geliştirilen, 61 ülkede, 2.900 markada ve 246 kategoride 16.000'den fazla reklamı, kalıp yargıları göz önüne alarak analiz eden “Unstereotype Metric” ölçüm çalışmasının sonuçları hakkında bilgi verildi.