Medya Harcamalarının Değişen Yönü StratCom Summit 2021’de Ele Alındı
Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Strateji İletişimi Ofisi'nin düzenlediği Stratejik İletişim Zirvesi '21 – StratCom Summit 2021, 11 ve 12 Aralık tarihlerinde İstanbul Haliç Kongre Merkezinde gerçekleşti.
12 Aralık 2021 tarihindeki “Medya Harcamalarının Değişen Yönü” konulu panelde, Reklamcılar Derneği Başkanı, Dijital Pazarlama İletişimi Platformu DPİP Başkan Yardımcısı Volkan İkiler, Reklamverenler Derneği Başkan Yardımcısı Gökhan Akça, IAB Türkiye Yönetim Kurulu ve Dijital Pazarlama İletişimi Platformu DPİP Yönetim Kurulu Üyesi Neslihan Olcay ve Deloitte Danışmanlık Türkiye Partneri Hakan Göl “Türkiye Reklam ve Medya Yatırımları” ve ayrıca DPİP'in 30 Kasım’da yayınlamış olduğu “Reklamın Ekonomiye Katkısı Araştırması” raporları hakkında detaylı bilgi verdiler.