Dünyanın en prestijli pazarlama ve reklam etkinliği yarışması olan Effie Awards Türkiye için başvuruların 21 Şubat’ta tamamlanmasının ardından, Jüri değerlendirme süreci 26 Şubat’ta başlıyor.

Bu yıl yeni eklenen 7 kategori ile beraber toplam 51 kategori için yapılan başvurular, MullenLowe CEO’su Ela Gökkan başkanlığında, birbirinden değerli sektör temsilcilerinden oluşan Effie Jürisi tarafından değerlendirilecek.

Effie Türkiye 2025 vakalarını değerlendirecek jüri üyelerine, çok verimli geçecek bir süreç ve kolaylıklar diliyoruz.

Effie Türkiye 2025 Jüri Üyeleri:

Ela Gökkan Savcı, MullenLowe, CEO (Jüri Başkanı)

Aylin Eker Aldinç, Publicis Media, CCO

Barış Alemdar, Concept İstanbul, President & Partner

Başak Abdula, FutureBright Group, Partner

Can Çalışkan, Rafineri, Vice President Strategy

Ceren Çubukçu, Havas İstanbul, CEO

Derya Coşkun, Zer, Head of Media Services Procurement

Didem Namver, PepsiCo Turkey, Marketing Director

Ela Bilgisel, TBWA\İstanbul, Managing Director

Elifsu Serin Tufan, McCann İstanbul, CEO

Emir Medina, DDB Group Turkey, Managing Partner

Ender Buruk, Mindshare, CEO

Eser Lapanta, Unilever Türkiye, General Manager, Ice Cream

Doç Dr. Gül Şener, Bahçeşehir Üniversitesi, Öğretim Üyesi

Hande Beceren, Kantar Insights Division, Turkey & Finland General Manager

Kerem Sabuncu, Ogilvy 4129, CSO

Mustafa Kabakçı, Ülker, part of Pladis, CMO

Özge Erdem, Procter & Gamble, Vice President

Selin Süzer, Yemeksepeti, CMO

Sinem Serdar, Migros, Director of Customer Experience Strategy

Soydan Canbaz, Sobraz, Founder, CSO

Venüs Özdemir, The Coca-Cola Company, Eurasia & Middle East Integrated Marketing Experiences Sr. Director

Verda Duysak, Danone Türkiye, CMO, Executive Committee Member

Zeynep Nayır Soysal, Akbank, Vice President Brand Strategy & Insights