Türkiye’de reklamın önemini, etkinliğini, verimliliğini ve bilincini arttırmak ve anlatmak, reklamla ilgili tüm süreçlerde reklamverenlerin haklarını korumak amacıyla 1992 yılında kurulan Reklamverenler Derneği, bu yıl 25’inci yılını kutladı. Bu vesileyle, 8 Mayıs’ta basın mensuplarıyla bir araya gelen RVD Başkanı Ahmet Pura, Türkiye’nin reklam harcamalarının 2.1 milyar dolar olduğunu ve Türkiye’nin potansiyeli itibariyle çok daha yüksek yerlere gelmesi gerektiğini belirtti. Ahmet Pura “Reklam yatırımları dünya ile kıyaslandığında çok düşük.  2.1 milyar dolarlık rakamın en az 5 milyar dolara çıkması gerekiyor” dedi.
 
RVD, kuruluşunun 25’inci yılını 24 Mayıs’ta Rahmi Koç Müzesi’nde düzenlenen bir gala yemeği ile kutladı. Sektörün önde gelen isimlerinin bir araya geldiği gecede açılış konuşması yapan RVD Başkanı Pura, kurulduğu günden beri etik değerlerden taviz verilmediğini belirterek, “Hem özel sektördeki paydaşlarımızla, hem de kamu kurumlarıyla en yüksek ölçüde güvene dayalı bir iletişim kurduk. Bu, onurlu bir 25 yıl tarifidir” dedi.