TÜAD (Türkiye Araştırmacılar Derneği) Tarafından Düzenlenen ve Bu Yıl 7 Yeni Kategori Eklenen Baykuş Ödülleri 7. kez Sahipleri ile Buluştu
3 Eylül’de düzenlenen ve 354 kişinin katıldığı törende, araştırma ve araştırma veren, reklam ve reklamveren, medya, medya planlama, marka danışmanlığı, akademi, iletişim ve pazarlama dünyasından çok sayıda isim bir araya geldi.
Toplam 67 projenin ödüle layık görüldüğü törende bu sene, Alışverişçi Baykuş, Eşitlikçi Baykuş, Global Baykuş, İtibarlı Baykuş, Memnun Baykuş, Metodik Baykuş ve Sendikal Baykuş gibi yeni kategoriler eklendi ve bu kategorilerde ilk kez ödül verildi.
Törenin açılış konuşmasını yapan TÜAD Başkanı Handan Esmer, 2013 yılında 63 başvuru ile başlayan Baykuş Ödülleri’nde yedinci yılda 188 başvuruya ulaşıldığını belirtti. Handan Esmer ayrıca bu etkinliği bu denli sahiplenerek araştırma sektörünün prestijini ve gücünü artıran başta araştırma, araştırma veren ve veri toplama şirketleri olmak üzere, araştırma sektörünün paydaşları olan bütün ekiplere teşekkür etti.
Derneğimiz desteğiyle eklenen “Eşitlikçi Baykuş” kategorisinde 5 Araştırma Şirketi ödüle layık görüldü. Üyemiz Bayer için Twentify tarafından gerçekleştirilen “Lohusa Depresyonu Farkındalık Araştırması”, Gayrimenkulde Kadın Liderler Platformu için Era, XSights tarafından gerçekleştirilen “Maskülen Sektörde Kadın Olmak Araştırması” ve Kariyer.Net için Curiocity tarafından hazırlanan “Bebelere Balon, Annelere Kariyer, Babalara İzin Araştırması” Altın Baykuş ödülünü paylaştılar.