50 ülkede faaliyet gösteren MMA Global’in Türkiye oluşumu MMA Türkiye, resmi olarak dernekleşti
Mobil Mecralar Araştırma Pazarlama ve Reklamcılık Derneği MMA Türkiye, bu yıl içinde yapılacak ilk Genel Kurul’a kadar Ahmet Pura’nın Yönetim Kurulu Başkanlığı’nda, Mart ayında kuruldu.
Geleceği Mobil Şekillendirecek
Mobilin, iş dünyasının geleceğini tanımlayacağını vurgulamak amacıyla “Geleceği Şekillendir!” sloganı ile yola çıkan MMA Türkiye, Mobil Pazarlama’nın Finans, Tüketim, Yaşam Tarzı, Sadakat Programları, Alışveriş ve Büyük Veri, Yapay Zeka, Artırılmış Gerçeklik, Sanal Gerçeklik, Dijital Kimlik, gibi konuları ve teknolojilerin iş dünyasındaki ve günlük yaşamdaki dönüştürücü rolünü ele alan çalışmalarda liderlik etmeye devam edecek.
Marka ve girişimcileri bilinçlendirmek, yönlendirmek, eğitimlerle desteklemek, düzenlediği seminerler ve organizasyonlarla gündemi ve gelişmeleri yakından takip etmelerini sağlamak, her yıl gerçekleştirdiği araştırma ve anketlerle mobilin pazardaki gerçek yerini ve marka algısına katkılarını göstermek için çalışmalarını sürdüren MMA Türkiye, sektörümüze çok değerli veriler sunuyor.
Covid-19 Dijital Destek Merkezi
Sektör adına üstlendiği misyonun bilinciyle, içinde bulunduğumuz bu zorlu dönemde “Covid-19 Destek Merkezi”ni hayata geçiren MMA Global, Dünya’nın her yerinden konu ile ilgili araştırma, makale ve webinar’ları dijital bir çatı altında toplayıp herkesin erişebileceği değerli bir bilgi merkezi haline getirdi. Düzenli olarak güncellenen bilgi merkezine buradan ulaşabilirsiniz.
The Smarties Ödülleri
MMA Global, sektörün önemli yarışmalarından biri olan “The Smarties” ödülleriyle tüm dünyadaki mobil alanda başarılı projeleri ödüllendirmektedir. Yarışma MMA Türkiye tarafından ülkemizde de her yıl düzenlenmekte ve başarılı çalışmaları desteklemektedir.
Dijital Pazarlama İletişimi Platformu Kurucu Üyesi
Yakın zamanda, reklam sektörünün ve tedarik zincirinin şeffaflaşmasını sağlamak için çözüm odaklı iş birlikleri geliştirmek, bu kapsamda öncelikli olarak reklamda sahteciliği önlemek ve marka güvenliğini saplamak amacıyla kurulan Dijital Pazarlama İletişimi Platformu’nun, Reklamverenler Derneği, Reklamcılar Derneği ve IAB Türkiye ile beraber dört kurucu üyesinden biri de MMA Türkiye oldu.
MMA Türkiye üyesi kuruluşlar; 360+ Media Interactive, Ad Venture, AdColony Turkey, Adidas, Adjust, Akbank, App Samurai, Coca Cola, Denizbank, Doğuş MS, Facebook, Fox Networks Group – Disney, Gameloft, Garanti BBVA, Google, GroupM, GSK, ING Bank, Kantar Media, Mediacom, Mindshare, MrLama, NeoDigital, Onedio, PepsiCo, P&G, Sahibinden, SAS, Unilever, Yapı Kredi Bankası, Zenith ve Spark Foundry.