Modern pazarlamanın gelişmesini amaçlayan Mobil Mecralar Araştırma ve Pazarlama ve Reklamcılık Derneği’nin (MMA Türkiye) bu mecradaki yenilikçi, yaratıcı ve başarılı kampanyaları ödüllendirdiği SMARTIES AWARDS TÜRKİYE'23 için geri sayım başladı. L'Oréal Türkiye Ülke Genel Müdürü Sinem Sandıkçı Gökçen jüri başkanlığında değerlendirilecek işler, 11 Aralık’ta Swissotel The Bosphorus’da düzenlenecek Ödül Töreni’nde sahiplerini bulacak. 

6 ana ve 30 farklı alt kategoride başvuran 200’ü aşkın kampanya ve projeyi değerlendirecek 25 kişilik jüri ise bu yıl da Türkiye’nin önde gelen pazarlama uzmanlarından oluşuyor:

Jüri Üyeleri:

Adjust / Başak Zerman

Bahçeşehir Üniversitesi / Gül Şener

Danone / Pelin Aydoğdu

Data Moire / Serdar Çelik

Digital Turbine / Melisa Matlum

Google / Hilmi Aydın

Hepsiburada / Onur Gargılı

Ingage / Pınar Ercan Tursun

Kalita / Ebru Algım

Logaritma / Ekin İlyasoğlu

Meta / Zeynep İnan

Migros / Sinem Orpak

Neohub / Gürhan Çam

Pegasus / Onur Dedeköylü

Pepsico / Yeşim İpek 

Publicis Groupe Türkiye / İnanç Dedebaş

SAS / Nurcan Bıçakçı Arcan

Sharp Cake / Kurtuluş Eker

Stay Influence / Orhan Beyazıt

Tiktok / Barış Aldanmaz

Tooplay / Emir Sanlı

Turkcell / Aslıhan Ahızkal

Wellcrea / Beste Yazman

Yapı Kredi Bankası / Özge Bakırçalı

Yıldız Holding / Verda Duysak

Detaylı bilgi için: