Modern pazarlamanın gelişmesini amaçlayan Mobil Mecralar Araştırma ve Pazarlama ve Reklamcılık Derneği ’nin (MMA Türkiye) bu mecradaki yenilikçi, yaratıcı ve başarılı kampanyaları ödüllendirdiği SMARTIES 2022 için geri sayım başladı. Bu yıl PunchBBDO Strateji Bölüm Başkanı Yelda Aktuna’nın Jüri Başkanlığında 29 Ekim - 10 Kasım arasında yapılacak online değerlendirme sonrası belirlenen işler, 5 Aralık akşamı gerçekleşecek gala gecesinde ödüllendirilecek.
 
SMARTIES 2022 Jürisinde yer alan isimler;

  • Atakan Demirci / OMD - Dijital Bölüm Başkanı
  • Banun Erkıran / Reklamcılar Derneği Başkanı & People Communications Yönetim Kurulu Başkanı
  • Beril Alakoç / Akbank - Marka ve İletişim Başkanı
  • Canan Pehlivanoğlu /  Co Entegre Kurucusu & Marka İletişim Stratejisti
  • Ceren Türkben Kaya / Mastercard - Tüketici Odaklı Pazarlamadan Sorumlu EEMEA Başkan Yardımcısı
  • Ebru Üstün  / ETİ - Dijital Pazarlama ve Medya Grup Müdürü
  • Eser Lapanta / Unilever Orta Asya ve İran Kişisel Bakım Ürünleri Lideri
  • Evren Ünal  / Disney Plus - Dijital Pazarlama Direktörü
  • Gökhan Yüksektepe / Turkcell – BİP CEO
  • Göktuğ Ünal   / Google – Ticari Anlaşmalar Müdürü
  • Hande Beceren  / Kantar - Genel Müdür
  • Hülya Türkmen / Garanti BBVA - Müşteri Deneyimi ve Hizmet Modeli Yönetim Direktörü
  • İhsan Özçıtak / Deeper - Yönetici Ortak
  • Neslihan Kama / RB Health - Sağlık Birimi Pazarlama Direktörü
  • Onur Gargılı / Hepsiburada - Pazarlama Direktörü
  • Özge Gilan / META - Çoklu Kanal Sektörleri Grup Lideri
  • Prof.Dr. Gresi Sanje /Nişantaşı Üniversitesi - PİO Pazarlama İletişimi Okulu Direktörü
  • Seçil Göker Aycan / Allianz - Dijital Pazarlama ve Servis Tasarımı Grup Başkanı
  • Serdar Çelik / Digital Turbine - Ticari Direktör
  • Sinem Gökçen / Loreal Türkiye Genel Müdürü
  • Şebnem Dağ Güven / IYZICO - Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı
  • Yakın Yel / Reklamania Creative - Ajans Başkanı