Dünya Reklamverenler Federasyonu (WFA), Yönetim Kurulu’na Türkiye’den Ahmet Pura’yı Seçti
Dünyada reklam yatırımlarının yüzde 90’ını (900 milyar $) kontrol eden Dünya Reklamverenler Federasyonu’nun bu yıl belirlenen Yönetim Kurulu’nda Türkiye yeniden yerini aldı. Reklam sektörünün global çaptaki en büyük kuruluşu olan Dünya Reklamverenler Federasyonu’nun (WFA) 26 Mart 2019 tarihinde Lizbon’da gerçekleştirilen Genel Kurul toplantısında, RVD Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Pura, 7. kez WFA Yönetim Kurulu’na seçildi.
Reklamverenler Derneği (RVD) Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Pura, 7. kez Dünya Reklamverenler Federasyonu WFA’in (World Federation of Advertisers) yönetimine seçilerek, Türkiye’nin bu büyük organizasyonda temsilini sağlamaya devam ediyor.
Reklamverenler Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Pura, 7 senedir üst üste WFA’in yönetimine seçilmesi ile ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Ülkemizin reklam sektörünün global ölçekteki en büyük kuruluşu olan bu önemli bir platformda yer alması ve bunu 7 dönemdir sürdürmesi sektörümüz, derneğimiz ve ülkemiz adına gurur verici. Dünyadaki pazarlama iletişimi ve reklam alanındaki tartışmaları, gelişmeleri takip etmek, bu konularda söz sahibi olmak ülkemizdeki reklam yatırımlarının artması ve sektörün gelişmesi için büyük bir fırsat sunuyor.”
Ahmet Pura, ayrıca Dünya Reklamverenler Federasyonu’nun dünya pazarlama iletişiminin %90’ını temsil ettiğinin altını çizerek, “WFA, dünya genelindeki pazarlama iletişimi faaliyetlerinin etkili ve sorumlu bir şekilde yürütülmesini amaçlıyor. Kamu ilişkileri ve pazarlama olmak üzere iki ana konuda faaliyet gösterirken önemli küresel sorunların çözümüne de katkı sağlıyor” dedi. Pura sözlerine şöyle devam etti: “Federasyon ayrıca üyelerine daha etkin pazarlama stratejisi belirlemeleri için destek olurken yapılan yeni yasal düzenlemelerde sektörün haklarını korumaya yönelik çalışmalar da gerçekleştiriyor. Reklamverenler Derneği’nin Türkiye’yi temsilen WFA’da yer alması gerçekten çok önemli. Türkiye’nin bu global arenada bulunması hem reklam sektörüne hem de ekonomimize pozitif katkı sağlıyor.”
Reklamverenler Derneği, hem kendi ilkeleri hem de Dünya Reklamverenler Federasyonu’nun ilkeleri doğrultusunda yürüttüğü çalışmalarına hız kesmeden devam edecek.