Ayın Kampanyası
Gülden Duykan Kankotan ile yeni Neutrogena Cellular Boost Yaşlanma Karşıtı Bakım Serisi reklam kampanyası hakkında konuştuk.
Kırışıklık Karşıtı Neutrogena Cellular Boost serisi ile hissettiğin kadar genç görün!
1-Bu kampanyanın çıkış noktası/hedefleriniz nelerdir?
İlk Norveçli balıkçıların el kremi olarak hayatımıza giren Neutrogena; vücut bakım ürünlerinden, siyah nokta ve sivilce ile savaşta etkili ürünlere; hidrojel maskelerden, nem bombası Hydro Boost serisine kadar çok geniş ve çok sevilen bir ürün yelpazesine sahip bir marka.
Bilim ile deneyimi her yaştaki ve özellikteki cilt için çözümler üretmek üzere birleştiren, dünyanın önde gelen cilt bakım markalarından biri Neutrogena’nın son olarak yaşlanma karşıtı serisini Türk tüketicisi ile buluşturduk. Yeni yaşlanma karşıtı bakım serisi Cellular Boost, hücresel yıkımı hafifleterek yaşlanma belirtilerine karşı etkili bir savaş başlatıyor.
Dermotologlarla birlikte geliştirilen bu seri, en belirgin üç yaşlanma belirtisi olan, kırışıklık, ton eşitsizliği ve esneklik kaybına sadece dört haftada gözle görülür şekilde etki ediyor. İçeriğindeki Retinol, HexinolTM, C Vitamini ve Hiyalüronik Asit ile cilt yüzeyinin yenilenmesini harekete geçirip, cildin doğal kolajen ve elastin üretimini tetiklerken; cilt tonundaki eşitsizliği düzeltmeye ve kırışıklıkları gözle görülür biçimde azaltmaya yardımcı oluyor.
Tabii ki hepimiz yaşlanıyoruz, yaşlanacağız. Önemli olan bunu en iyi şekilde yaşamak. İyi yaş almak. Yediğimiz içtiğimiz kadar cildimiz için kullandığımız ürünlerin de iyi yaş almakta etkisi büyük. En büyük organımız cildimize yapacağımız en büyük iyilik ise etkili, güvenilir içerikler ve etken maddeler kullanarak yaşlanma etkilerini hafifletmek, belki biraz zamana dur demek. Biz de kampanyamızda “Hissettiğin kadar genç görün” teması ile tüketicilerimize sesleniyoruz. Bunun içinde kendine ve cildine özen göstermenin vurgusu var. Güzel yaş almaya iyi bir örnek teşkil eden ünlü oyuncu Mine Tugay kampanyamızın reklam yüzü, serinin hem Türkiye hem de Ortadoğu pazarındaki reklamlarında yer alıyor. Mine’nin hem cildine gösterdiği özen, hem de “Yaş bir klişe” tavrındaki zamansız güzelliği ile kampanyamıza çok yakıştığını düşünüyoruz.
2-Bu kampanya sürecinde yaşadığınız ilginç bir anektod var mı? Bu, size ve ekibinize nasıl bir öğreti sağladı?
Kampanya süresinde 35 yaş üzeri (40 yaş civarında) pek çok kadınla çalışma, yaptığımız think tanklerde fikir alışverişinde bulunma şansı yakaladık. Pek çok meslekten ve sosyo ekonomik sınıftan kadınların hep aynı nokta birleştiklerini farkettik. Bu kadınların hepsi, yaşları ilerledikçe etraflarındaki topluluktan nasıl davranmaları, giyinmeleri, hissetmeleri veya görünmeleri gerektiğine dair oldukça fazla beklenti oluştuğuna dikkat çektiler. İşte biz de kampanyamızda tüm klişelere “ARTIK YETER” diyoruz ve “YAŞ BİR KLİŞE” vurgusunun altını çiziyoruz. Tüketicimizin bu iç görüsünü yakalayabildiğimiz için ekipçe çok mutluyuz.
3-Kampanya Künyesi:
Reklamveren: Johnson and Johnson, Neutrogena
Marka Ekibi: Gülden Duykan Kankotan, Alperen Özkan, Ayça Evrenkaya
Kullanılan mecralar:
Televizyon
Online Video
Gazete – Dergi