Ayın Kampanyası

Konu Gelecekse Hassasiyetimiz Var: 1 Bardak Yeter

logo-sensodyne

Sensodyne
Marka Ekibi

ayin-kampanyasi-1bardak-yeter

Konu Gelecekse Hassasiyetimiz Var: 1 Bardak Yeter

Sensodyne, daha sürdürülebilir dünya için attığı adımlara yenisini ekleyerek Beyza Şekerci ve Engin Hepileri ile bir farkındalık projesine imza atıyor.
“Konu gelecekse hassasiyetimiz var!” diyerek su tüketimine ve kaynakların tasarruflu kullanımına dikkat çekiyor.

Dişlerimizi fırçalarken sadece musluğu kapatarak bir yılda 14.600 litre suyu; küçük bir gölü dolduracak kadar suyu kurtarabileğimizi biliyor muydunuz?

Dişlerimizi fırçalarken musluğu kapatmazsak yaklaşık 20 litre su boşa harcanıyor. Sensodyne, bu konuya dikkat çekmek üzere “1 Bardak Yeter” kampanyasıyla bilinçli su tüketimi konusunda farkındalık yaratıyor. 

“Dişlerimizi fırçalarken suyu kapatalım. Ağzımızı bir bardak suyla çalkalayalım. Çünkü gelecekte bir bardak suya muhtaç olmamak için bir bardak yeter.” 

Reklam filmlerinin yanı sıra, zincir ve yerel marketlerde de Sensodyne satın alan tüketicilere “1 Bardak” hediye ederek diş fırçalama sırasında musluğu kapatmaya davet ediyor ve dikkatli su tüketimini hatırlatıyor.